24 Ekim 2010 Pazar

EBRU

Hi - Ben başka Ortaçağ Marbler olarak bilinen Galen Berry, değilim. Ben ülkede birkaç profesyonel marblers biriyim. Ben, 1985 yılında ebru başladı ve şimdi 20 yıl boyunca tam zamanlı meslek olarak yapıyor. Ebru kağıt veya kumaş üzerine çok renkli ya da taş gibi swirled desen baskı sanatıdır. Desen, önce bir sıvı yüzeyinde yüzen renklerin sonra onları absorbe renkler üzerine kağıt veya kumaş döşeme ile oluşturulmaktadır. (Bu duvar, kolon, ya da mobilya üzerine doğrudan bir mermer gibi kaplama boya içeren sahte marbre veya taklit tamamlandığında, tamamen aynı sanat değildir.) Ebru bazen hala orijinal Türkçe ismiyle, ebru tarafından çağrılır.
Ebru her zamankinden çok daha fazla bu yüzden ilk ilgi var zaman ve bu eski sanatı öğrenmeye çalıştım geri olduğundan daha ve onun 1000 yıllık tarihinde daha önce yapılmış çok daha fazla şimdi popüler. Herhangi bir terbiyeli kitap veya sınıfların ardından mevcut Mississippi, sevgili kültürsüz memleketinde aşağı özellikle pek derin değil vardı. Ben, deniz yosunu İrlandalı yosun gibi egzotik malzemeler, yeşil sabun ruhları karıştırma için gizli yemek tarifleri ile eski birimleri bakarak, günlerce UC Berkeley Kütüphanesi ve New York Halk Kütüphanesi'nde Nadir Kitap Odalar arama gitmek zorundaydı ve safra distile bir öküz ve safra kesesi dan. (Dalga geçmiyorum.) Bu arkaik talimatları için çalışılıyor, ben doğal olarak, aylarca korkunç sonuçları olduğunu ve kağıt, boya, ve çok zaman israf değil, oxgall cabası. Ancak deneme yaklaşık altı ay sonra, nihayet, ya da bazı saygın yaprak başlarken en azından ben o anda sanıyordum - Şimdi onlara baktığımda, ben de çok kötü şeyler düşünüyorum. Ben bu yüzden çalışırken sürdürdü, sonunda bir yerde olsa almak olduğunu anladı. Yakında, kağıtları kadar kazık vardı, ben daha iyi gibi para kazanmak olarak, onlarla bir şeyler yapmaya başlayabilirsiniz karar verdi. San Francisco'da iki büyük sanat tedarik mağazalarında yüzlerce benden onları satın başladığımda, ve bu aslında bir yere gidebiliriz fark sonunda ben vardı sıkıcı bilgisayar iş atılıyor ve şimdiye kadar ebru tank yana yaklaşık sıçramasına oldum .

Hiç yorum yok: